sponsoring particulier

foto zonsondergang 

Columbus had het geluk om voor zijn reis gesponsord te worden door Koningin Isabella en zijn bemanning bestond uit onbetaalde gevangenen; ik ben voor mijn sponsoring nog niet benaderd door een koning of koningin en de bemanning van de Thalassa bestaat o.a. uit een kapitein, stuurman, vijf 1e graads docenten, een kok en een scheepsarts.

Dat levert wel een grote uitdaging op: deze geweldige reis kost mij daarmee ruim €22.000! School At Sea gaat over zelf verantwoordelijkheid nemen en dat begint bij het fondsenwerven; het is de bedoeling dat ik het geld zelf bij elkaar zie te krijgen. Ik ben hard aan het werken en  sparen maar het totale bedrag is voor mij veel te groot om alleen daarmee mijn doel te halen. Maar met hulp van mijn omgeving kan  het lukken! Kinderen vóór mij hebben laten zien dat dat kan. Ik ben daarom hard op zoek naar sponsoring in de vorm van donaties/giften. Wilt u mij de oceaan over helpen?

Alle bedragen, groot en klein zijn welkom. Vele kleine giften kunnen voor mij een grote droom werkelijkheid maken.

U kunt mij steunen door bijvoorbeeld:

  • Sponsering van zeemijlen. We varen in totaal ongeveer 11.000 zeemijl. Een zeemijl is bijvoorbeeld €2,-
  • U zou ook bijvoorbeeld in dagen kunnen sponsoren. De reis duurt in totaal 180 dagen. Daarmee komt een dag op €116, een week op €816  en kost een maand €3.480
  • Misschien heeft u een oppas nodig voor uw kinderen of dieren of heeft u een andere klus voor mij.

Alle giften worden op een aparte rekening gestort. Mocht de reis onverhoopt niet doorgaan voor mij dan wordt al het geld meteen teruggestort.

School at Sea is onderdeel van de stichting School for Life en heeft een ANBI status (door de belasting gekenmerkt als Algemeen Nut Beogende Instelling, een goed doel). Giften van meer dan €500  kunnen via deze stichting overgemaakt worden en zijn dan fiscaal aftrekbaar. In dat geval nemen we contact op met School at Sea.

gegevensInOfficedraw2

SCHOOL AT SEA. You Sail. You learn.

MET SCHOOL AT SEA DE OCEAAN OVER